Piotr Majcherkiewicz nowym prezesem Grupera
- Adam Jadczak,
- 11.01.2012, godz. 10:59
Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Dalacha, pierwszego prezesa tego serwisu zakupów grupowych. Piotr Majcherkiewicz, jako nowy prezes, będzie odpowiadać za rozwój technologii oraz zasobów informatycznych serwisu.
Gruper to jedna z najszybciej rozwijających się firm na rynku e-commerce. W roku 2010 jej przychody wyniosły ok. 4 mln zł. W 2011 r. miały wzrosnąć do 60 mln zł. Spółka nie podała jednak jeszcze danych za rok ubiegły. Serwis zatrudnia już ponad 250 osób i jest drugim największym portalem zakupów grupowych w Polsce. Na początku stycznia 2012 r. liczba transakcji sprzedaży przeprowadzonych za jego pośrednictwem przekroczyła 1 milion, a zsumowane oszczędności użytkowników Grupera przekroczyły 145 mln zł - podają właściciele serwisu.
"W niecałe dwa lata stworzyliśmy serwis mający w swojej bazie ponad 1,5 milionów użytkowników, sprzedaliśmy ponad milion kuponów i staliśmy się największym lokalnym serwisem grupowych zakupów w Europie Środkowo-Wschodniej. Rosnąca skala biznesu to coraz większe wyzwania organizacyjne i technologiczne. Piotr Majcherkiewicz będzie nas wspierał w zdobywaniu nowych obszarów rynku i realizowaniu śmiałych planów rozwoju" - przekonuje Tomasz Dalach, członek zarządu Grupera i jego pierwszy prezes. Gruper planuje intensywny rozwój w kierunku nowych branż i segmentów rynku, wprowadzanie rozwiązań wpieranych przez nowoczesne technologie, a także wejście w inne niż dotąd obszary e-commerce.
Piotr Majcherkiewicz wcześniej był m.in. prezesem zarządu Wola Info, którą ostatecznie przejął francuski Devoteam. Zajmował również stanowiska kierownicze w firmach Ster-Projekt i HP Polska.