Kontakt z klientem
- Dorota Konowrocka,
- 20.09.1999
Navo uzupełnia ofertę oprogramowania dla firm o aplikację dla działu handlowego, marketingu i serwisu.
Navo uzupełnia ofertę oprogramowania dla firm o aplikację dla działu handlowego, marketingu i serwisu.
Firma Navo oferuje program Navo Kontakt przeznaczony dla firm handlowo-usługowych, które sprzedają produkty przystosowane do indywidualnych potrzeb zamawiającego, a zawarcie ostatecznej umowy poprzedzone jest kilkakrotnym kontaktem z kupującym. Podstawową funkcją programu jest rejestrowanie i analiza tego typu kontaktów. Aplikacja gromadzi informacje na temat sprzedaży, zapłaty, zapytania lub zgłoszenia serwisowego, zlecenia usługi i innej korespondencji.
Klient w przekroju
Według przedstawicieli firmy, Navo Kontakt umożliwia zarządzanie jakością produktu lub usługi poprzez analizę najczęściej pojawiających się zapytań ze strony klienta. Program może też być przydatny pracownikom marketingu dzięki możliwościom analizy informacji zwrotnych o skuteczności reklamy, reakcji rynku na obniżki cen i śledzeniu charakterystycznych zachowań różnych grup klientów.
Kartoteki i rejestry zdarzeń Navo Kontakt mogą być modyfikowane i rozbudowywane zgodnie ze specyfikacją potrzeb, dostarczoną przez użytkownika. Program pozwala również na tworzenie prostych raportów.
Szerzej na zamówienie
Aplikacja może działać pod kontrolą Windows 95/98 lub NT. Korzysta z bazy danych MS SQL Server 7.0 i pozwala na przechowywanie informacji o 100 tys. klientów.
Navo Kontakt może współpracować i wymieniać dane z dowolnym oprogramowaniem działającym w przedsiębiorstwie. Firma opracowuje na zamówienie odpowiednie interfejsy.
Cena pakietu zależy m.in. od liczby stacji roboczych oraz zakresu modyfikacji i uzupełnień wprowadzonych zgodnie ze specyfikacją potrzeb użytkownika.
Sprzedaż - informacja zaczerpnięta automatycznie z systemu sprzedaży
Zapłata - wiadomości pochodzące z systemu sprzedaży lub FK
Zapytanie - pytanie lub zgłoszenie serwisowe związane ze sprzedanym towarem
Zlecenie usługi - informacja o dodatkowych usługach zlecanych przez klienta, terminie ich wykonania, zapłacie
Korespondencja - wiadomości wysłane do klientów lub otrzymane od nabywców