Komórka z komputera

Dwuzakresowy modem Falcom Twist do instalacji w komputerach klasy PC i współpracy z siecią GSM 900/1800, ale bez potrzeby posiadania telefonu komórkowego, zaczęła oferować firma Komsa Polska krajowy dystrybutor europejskiego koncernu Komsa.

Komórkowe urządzenie Falcom Twist działa w obu zakresach komórkowych GSM (900/1800) i jest dedykowane do obsługi mobilnych aplikacji biurowych (przekaz danych telemetrycznych, zdalne monitorowanie, rozmowy komórkowe, inne), jedynie przez włączenie go do portu USB komputera klasy PC. Dołączone do pakietu oprogramowanie umożliwia ponadto prowadzenie rozmów komórkowych w tradycyjny sposób.

Modem pozwala na szybką komunikację z Internetem w trybie pakietowym GPRS klasy 8, z szybkością dochodzącą do 85,6 kb/s podczas odbioru informacji oraz z szybkością do 21,4 kb/s przy wysyłania danych z komputera. Modem GSM oparty o moduł Siemensa MC35 można przyłączyć do komputera przez port USB 1.1, wyposażonego w sterowniki Widnows 200/XP oraz pakiet Mobile PhoneTools. Uaktywnienie modemu wymaga użycia dowolnej karty SIM.

Zobacz również:

  • Google rozbudowuje sieć podmorskich połączeń

Cieszące się zainteresowaniem rozwiązanie Falcom Twist jest częścią szerszej oferty akcesoriów do telefonii komórkowej GSM, rozszerzonej niedawno o Click&Go czyli cyfrową kamerę do wybranych modeli komórek Nokia, a także o asortyment oryginalnych akcesoriów do wszystkich marek telefonów na polskim rynku. Nowy produkt komunikacyjny Falcom Twist firma zaprezentowała po raz pierwszy na ostatniej wystawie CeBIT 2004.

„Nasza macierzysta firma jest jednym z największych dystrybutorów sprzętu telekomunikacyjnego w Niemczech i Europie – powiedział Wojciech Depa prezes Komsa Polska – a także jest jednym z największych dystrybutorów oryginalnych akcesoriów i telefonów GSM. Nasze wpływy rozszerzamy także na państwa sąsiadujące z Polską: Ukrainę, Słowację, Rosję, Litwę, Łotwę, Bułgarię i Białoruś. Są to bardzo chłonne rynki dla branży Hi-Tech, które pozwoliły nam uzyskać trzykrotny wzrost obrotów w porównaniu z ubiegłym rokiem".

„Będziemy promować szeroki wachlarz urządzeń pod handlową nazwą Pacific. Oferta obejmuje kina domowe, odtwarzacze DVD, odtwarzacze DVD z Divx czy też odtwarzacze osobiste CD/MP3. Pod tą marką wprowadzamy na polski rynek również całą gamę płyt CD-R. W zakresie sprzętu RTV chcemy wprowadzić na polski rynek nową markę ze średniej półki” – powiedział Łukasz Kusak, produkt manager działu Nowe Media/RTV.

Działający od kilku lat w Polsce dystrybutor Komsa Polska (z siedzibą we Wrocławiu) obejmuje swoim zasięgiem teren całego kraju oraz kraje Europy Środkowej. Komsa Polska jest oddziałem Grupy Komsa i działa na polskim rynku telekomunikacyjnym od 1999 r., sprzedając oryginalne akcesoria do telefonów komórkowych. Więcej informacji pod www.komsa.pl.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200