Inteligentne zegarki Galaxy Gear sprzedają się dobrze. Samsung chwali się wynikami

Samsung pochwalił się liczbą sprzedanych sztuk zaprezentowanego w zeszłym roku inteligentnego zegarka Galaxy Gear.

Galaxy Gear to inteligentny zegarek znajdujący się w ofercie koreańskiej firmy Samsung, który zadebiutował pod koniec zeszłego roku. Po raz pierwszy został pokazany światu na targach IFA 2013 w Berlinie, gdzie spotkał się z umiarkowanym przyjęciem. Wysoka cena, krótki czas pracy na zasilaniu bateryjnym i kompatybilność urządzenia wyłącznie z kilkoma wybranymi smartfonami Samsunga sprawiła, że Galaxy Gear nie zdobył przychylności mediów.

Samsung mimo wszystko jest zadowolony z wprowadzenia tego urządzenia na rynek. Producent pochwalił się właśnie, że zaledwie w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2014 roku sprzedał pół miliona sztuk Galaxy Gear. To bardzo dobry wynik, zwłaszcza w kontekście tego, że ten kwartał nie był pierwszym okresem obecności urządzenia na rynku, a akcesorium było dostępne w sprzedaży jeszcze w zeszłym roku. Po premierze przez pierwsze dwa miesiące do kanałów sprzedaży dostarczono 800 tysięcy egzemplarzy zegarka.

Zobacz również:

  • Samsung otwiera szampana - sprzedał więcej smartfonów od Apple
Inteligentne zegarki Galaxy Gear sprzedają się dobrze. Samsung chwali się wynikami

Dobre wyniki sprzedaży Galaxy Gear są dla koreańskiej firmy pozytywnym sygnałem. Producent wprowadził bowiem w tym roku do sprzedaży trzy nowe produkty z rodziny Gear działające pod kontrołą systemu Tizen, które są kontynuacją zeszłorocznego Galaxy Gear opartego o Androida. Zegarki Samsung Gear 2, Gear 2 Neo oraz opaska z zakrzywionym wyświetlaczem mierząca aktywność sportową Gear Fit pojawiły się w sprzedaży po zakończeniu targów MWC 2014 w Barcelonie.

Dzięki udanemu debiutowi Galaxy Gear Samsung jest obecnie liderem rynku technologii ubieralnej. Udział koreańskiej firmy w tym segmencie szacuje się dziś na około 70 procent.

źródło: sammobile.com

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200