Great Plains Siebel Front Office
- NetWorld OnLine,
- 25.10.2001, godz. 09:27
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy call center. Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać CRM.
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy centrum informacji telefonicznej (Call Center). Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać strategię zarządzania relacjami z klientem (CRM).
System powstał we współpracy Microsoft Great Plains z firmą Siebel Systems specjalizującą się w aplikacjach i usługach dla biznesu elektronicznego.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Tak projektuje się peryferia - z wizytą w siedzibie Logitech
Należąca do Microsoftu firma Microsoft Great Plains Business Solutions, została założona w 1981 r. Do kwietnia 2001 działała pod nazwą Great Plains Software Inc. jako dostawca tworzonego dla platformy Windows Server oraz SQL Server oprogramowania typu klient-serwer, wspomagającego zarządzanie wszystkimi aspektami działalności przedsiębiorstwa. W kwietniu 2001 Microsoft połączył się z Great Plains Software.
Podobnie jak przed połączeniem Microsoft Great Plains ma się zajmować rozwijaniem, promocją i sprzedażą aplikacji biznesowych typu ERP (Enterprise Reporting Planning), CRM (Customer Relationship Management) i SCM (Supply Chain Management). Do znanych produktów Microsoft Great Plains należą systemy do zarządzania firmą - DyNAMICS i eEnterprise oraz Great Plains Siebel Front Office.