Firma SoftNet wybrała Oracle Cloud
- Janusz Chustecki,
- 08.08.2019, godz. 13:42
Krakowska firma SoftNet, która działa na rynku polskim od ponad 25 lat i specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla bankowości, wybrała dla swoich centrów przetwarzania danych oferowane przez Oracle chmurowe rozwiązanie „Cloud at Customer”.
Istotą modelu „Cloud at Customer” (w skrócie CC) jest umieszczenie sprzętu i oprogramowania zarządzanego przez Oracle w ośrodku obliczeniowym partnera lub klienta. SoftNet wykorzystywać będzie dwie maszyny Exadata w modelu CC, na których będzie także uruchomiona usługa Oracle DB Cloud w modelu Universal Credits oraz dodatkowo Oracle Advanced Customer Support Services.
Dla zapewnienia swoim klientom właściwego poziomu obsługi, w zakresie High Availability i Disaster Recovery, firma SoftNet wykorzystywać będzie dwie maszyny Exadata w modelu CC, na których będzie także uruchomiona usługa Oracle DB Cloud w modelu Universal Credits oraz dodatkowo Oracle Advanced Customer Support Services.
Zobacz również:
- Akcje Intel spadają - winna rosnąca konkurencja w AI
- Najnowsza baza danych Oracle została wzbogacona o kolejne funkcje AI
- Tradycja i nowoczesność - połączenie klasycznych notatek ze światem cyfrowym
„Instalacja dokonywana jest na maszynie sprzętowo-programowej Oracle Exadata i jest de facto fragmentem chmury publicznej Oracle, ale umożliwiającej korzystanie z mocy obliczeniowej, sieci oraz pamięci dyskowej na zasadzie usługi we własnym centrum danych.” - komentuje Jakub Madej, Regional Senior Sales Manager ISV & OEM w regionie Oracle CEE.
I dodaje, „Takie podejście sprawia, że wrażliwe dane przetwarzane przez systemy IT pozostają w siedzibie użytkownika, a jednocześnie mogą być przetwarzane w najnowocześniejszym modelu chmurowym, zapewnianym przez Oracle Cloud.”
Źródło: Oracle