Dell stawia na MSP w Europie Środkowo-Wschodniej

Dell powołał nowy dział odpowiedzialny za segment produktów konsumenckich i małych firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządzają nią Veit V. Dengler, Stefan Kaltenberger, Jean Marie Bequevort i Michel Landman.

Nowa struktura ma wzmocnić pozycję Della w rozwijającym się regionie CEE. Firma chce zostać jednym z trzech czołowych graczy na każdym z rynków. W skład regionu, za który odpowiada nowa struktura, wchodzą Czechy, Grecja, Polska, Rosja, Rumunia, Ukraina, Węgry oraz 25 innych krajów.

Powołanie nowego działu jest realizacja nowego motto Della "The Power to do more", czyli oferowaniem konsumentom i małym firmom produktów i usług z dziedziny IT i mobilności. Częścią kampanii "The Power to do more" jest rozpoczęta w marcu kampania konsumencka pod hasłem “You Can Tell It’s Dell" (“Od razu widać, że to Dell"). Jej celem jest promowanie portfolio produktowego firmy skierowanego dla użytkowników indywidualnych.

Zobacz również:

  • Dell przestrzega klientów przed wyciekiem danych
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200