Czas na standardy
- Andrzej Maciejewski,
- 20.04.2010
Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) postanowiło nawiązać współpracę z AS+. Jak mówi Jacek Barankiewicz, wiceprezes SMB, zdecydowało kilkunastoletnie doświadczenie firmy, jej zaangażowanie w proces tworzenia normy, wyspecjalizowana kadra audytorów, możliwość transferu wiedzy oraz przeszkolenia specjalistów SMB. "Nie bez znaczenia jest także prestiż związany z międzynarodowym certyfikatem" - podkreśla Jacek Barankiewicz
JACEK BARANKIEWICZ, wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
Jak Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zamierza przekonywać firmy z branży do podjęcia trudu certyfikacji? "Na pierwszym miejscu wymieniłbym zdobycie zaufania, dzięki zgodności z europejską, rozpoznawalną normą. Certyfikat to bez wątpienia także narzędzie do walki z konkurencją w kraju, ale także szansa na zdobycie uznania zagranicznych klientów" - mówi Jacek Barankiewicz. Wiceprezes SMB dodaje, że uzyskanie certyfikatu jest także sposobem na usprawnienie zarządzania firmą i umożliwienie utrzymania stabilności procesów, stanowi dowód prowadzenia właściwego nadzoru w organizacji, jest szansą na zmniejszenie kosztów i zapewnienie określonej jakości usługi. "Stawiam tezę, biznes call contact center jest już przemysłem, a żaden przemysł nie może obejść się bez standaryzacji" - podsumowuje Jacek Barankiewicz.