Comarch otwiera oddział w Wielkiej Brytanii

Inwestycja w rynek brytyjski ma być elementem długoterminowej strategii pozyskiwania klientów z zagranicy oraz poszerzania globalnej obecności marki Comarch.

Brytyjski oddział ma zajmować się m.in. pozyskiwaniem klientów z sektora usługowego, telekomunikacyjnego oraz finansowo-ubezpieczeniowego. Początkowo oferta krakowskiego producenta na rynku brytyjskim będzie skoncentrowana wokół rozwiązań wspierających budowanie programów lojalnościowych, systemów billingowych, a także narzędzi wspomagających zarządzanie zasobami dla podmiotów sektora usług finansowych. Rolą przedstawicielstwa w Londynie ma być także budowanie lokalnych relacji, pozyskiwanie nowych kontraktów oraz wzmacnianie świadomości marki Comarch na rynku brytyjskim.

"Klienci z Wielkiej Brytanii są niezwykle wymagający. Z naszej perspektywy istotnym elementem jest bliskość geograficzna z Polską. Wsparcie techniczne ze strony najlepszych konsultantów firmy Comarch pozwoli na zwiększenie efektywności operacyjnej" - mówi Marek Wojciechowski, prezes brytyjskiej spółki Comarch. Obecnie trwają procesy rekrutacyjne. Rekrutacja dotyczy głównie stanowisk sprzedażowych oraz administracyjnych. Wielka Brytania jest kolejnym rynkiem, na którym krakowski producent zamierza działać za pośrednictwem własnej spółki. Comarch posiada już oddziały m.in. w Niemczech, Francji, Szwajcarii oraz w Stanach Zjednoczonych.

Zobacz również:

  • Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch
  • Zmarł prof. Janusz Filipiak
  • Szef Comarchu w szpitalu, spółka z tymczasowym prezesem
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200