Citibank: e-bankowość za darmo
- Agnieszka Madej,
- 08.11.2001, godz. 10:03
Citibank postanowił całkowicie zrezygnować z pobierania opłat od swoich klientów za korzystanie przez nich z Internetu przy obsłudze swoich kont. Dotychczas klienci, którzy założyli konto CitiGold, Ci...
Citibank postanowił całkowicie zrezygnować z pobierania opłat od swoich klientów za korzystanie przez nich z Internetu przy obsłudze swoich kont. Dotychczas klienci, którzy założyli konto CitiGold, CitiOne i CitiKonto zostali objęci akcją promocyjną, która zakładała, że opłaty za bankowość elektroniczną zostaną wprowadzone dopiero za jakiś czas. Opłaty te były już nawet uwzględnione w najnowszym cenniku banku.
Od pierwszego grudnia klienci Citibanku będą mogli korzystać z usługi CitiDirect, umożliwiającej dokonywanie operacji na rachunku przez Internet, za darmo. "W Citibanku Internet wykorzystywany jest jako dodatkowy kanał dystrybucji i platforma transakcyjna. Nasi klienci będą mogli bezpłatnie dokonywać przez Sieć przelewów, składać stałe zlecenia płatności, mieć wgląd do informacji o koncie do 3 miesięcy wstecz. Uzyskają również bezpośredni kontakt z bankiem", powiedział Robert Działak, odpowiedzialny za bankowość detaliczną w Citibanku.
Zobacz również:
Jednocześnie Citibank wprowadza bezpłatne wypłaty z własnych bankomatów na całym świecie oraz bankomatów Euronetu.