Cisco i Microsoft integrują telefonię IP z CRM
- Janusz Chustecki,
- 24.08.2004, godz. 10:39
Cisco wprowadził 23 sierpnia do swojej oferty narzędzie programistyczne, które pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom uruchamiać aplikacje CRM (Customer Relationship Management) firmy Microsoft, które wykorzystują system komunikacyjny Cisco IP.
Oprogramowanie (opracowane przy współudziale Microsoftu) nosi nazwę CRM Communications Connector i integruje aplikacje biznesowe Microsoft CRM (zarządzanie relacjami z klientami) z technologią Cisco IP Communications (przesyłanie głosu przez sieci IP).
CRM Communications Connector wykonuje szereg funkcji automatycznie, dzięki czemu firmy zatrudniające od 20 do 1000 pracowników mogą w łatwy sposób implementować aplikacje CRM. Przykład: gdy klient dzwoni do firmy, jego profil jest natychmiast wyświetlany na ekranie (razem ze wszystkimi towarzyszącymi mu informacjami). Część oprogramowania CRM Communications Connector jest instalowana na serwerze, a część na pecetach.
Zobacz również: