Cisco i HP będą współpracować w zakresie systemów CRM

Cisco Systems i Hewlett-Packard nawiązały współpracę mającą na celu przyspieszenie wykorzystywania rozwiązań zarządzania kontaktami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) przez ich klien...

Cisco Systems i Hewlett-Packard nawiązały współpracę mającą na celu przyspieszenie wykorzystywania rozwiązań zarządzania kontaktami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) przez ich klientów korporacyjnych i operatorów usług telekomunikacyjnych.

W ramach porozumienia, platforma programowa do zarządzania kontaktami z klientami Cisco będzie oferowana wraz z globalnymi usługami konsultingowymi i integracyjnymi HP. Rola HP sprowadzi się do funkcji konsultanta biznesowego i technologicznego, integratora systemów oraz partnera Cisco w zakresie sprzedaży.

Ponadto Cisco kupi od partnera rozwiązania technologiczne wykorzystywane w oprogramowaniu typu call center o nazwie Smart Contact. Firmy planują także wykorzystać elementy funkcjonalne tej platformy w rozwiązaniach CRM Cisco.

"Naszym celem jest szybkie i efektywne dostarczanie kluczowych rozwiązań CRM firmom na całym świecie. Chcemy oferować związane z tym kompleksowe usługi, wymagane do rozwiązywania problemów związanych z klientami" - powiedział Rick Barlett, dyrektor HP ds. systemów CRM i handlu elektronicznego.