Centra optymalizacji Mercury Interactive

Firma Mercury Interactive, zajmująca się rozwiązaniami do optymalizacji technologii biznesowych, opracowała rozwiązanie Mercury Resolution Center, pozwalające na zapobieganie problemom związanym z aplikacjami produkcyjnymi.

Mercury Resolution Center umozliwia między innymi na:

* zapobieganie wpływom problemów związanych z aplikacjami na działalność biznesową firmy;

* nadanie działaniom naprawczym priorytetów zgodnie z wpływem poszczególnych problemów na działalność biznesową firmy;

* szybkie rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami przy użyciu odpowiednich zasobów.

W skład Mercury Resolution Center wchodzi zestaw zintegrowanych produktów firmy Mercury do zarządzania aplikacjami oraz działająca w czasie rzeczywistym „deska rozdzielcza” Mercury Application Management Dashboard.

Zobacz również:

  • Powstał nowy język programowania zorientowany na API

Umożliwia ona ustanawianie priorytetów zgodnie z wpływem poszczególnych problemów na działalność biznesową firmy. Ponadto, w czasie rzeczywistym obrazuje wpływ potencjalnych lub istniejących problemów, związanych z aplikacjami, na działalność przedsiębiorstwa.

W skład Mercury Resolution Center wchodzą:

* Mercury Incident Resolution - umożliwia działom pomocy technicznej rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami.

* Mercury Problem Isolation - umożliwia izolowanie problemów we właściwej warstwie aplikacyjnej.

* Mercury Diagnostics - usuwa przyczyny problemów związanych z aplikacjami w typowych środowiskach (np. aplikacjach Siebel oraz J2EE).

* Mercury Application Management Analytics - analiza potencjalnych problemów.

Dodatkowe informacje na temat rozwiązania Mercury Resolution Center można uzyskać na stronie: www.mercuryinteractive.com.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200