Centra optymalizacji Mercury Interactive
- Józef Muszyński,
- 07.04.2004, godz. 11:20
Firma Mercury Interactive, zajmująca się rozwiązaniami do optymalizacji technologii biznesowych, opracowała rozwiązanie Mercury Resolution Center, pozwalające na zapobieganie problemom związanym z aplikacjami produkcyjnymi.
Mercury Resolution Center umozliwia między innymi na:
* zapobieganie wpływom problemów związanych z aplikacjami na działalność biznesową firmy;
* nadanie działaniom naprawczym priorytetów zgodnie z wpływem poszczególnych problemów na działalność biznesową firmy;
* szybkie rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami przy użyciu odpowiednich zasobów.
W skład Mercury Resolution Center wchodzi zestaw zintegrowanych produktów firmy Mercury do zarządzania aplikacjami oraz działająca w czasie rzeczywistym „deska rozdzielcza” Mercury Application Management Dashboard.
Zobacz również:
Umożliwia ona ustanawianie priorytetów zgodnie z wpływem poszczególnych problemów na działalność biznesową firmy. Ponadto, w czasie rzeczywistym obrazuje wpływ potencjalnych lub istniejących problemów, związanych z aplikacjami, na działalność przedsiębiorstwa.
W skład Mercury Resolution Center wchodzą:
* Mercury Incident Resolution - umożliwia działom pomocy technicznej rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami.
* Mercury Problem Isolation - umożliwia izolowanie problemów we właściwej warstwie aplikacyjnej.
* Mercury Diagnostics - usuwa przyczyny problemów związanych z aplikacjami w typowych środowiskach (np. aplikacjach Siebel oraz J2EE).
* Mercury Application Management Analytics - analiza potencjalnych problemów.
Dodatkowe informacje na temat rozwiązania Mercury Resolution Center można uzyskać na stronie: www.mercuryinteractive.com.