Avaya prezentuje kolejną wersję systemu IP OFFICE
- NetWorld Online JCH,
- 06.04.2012, godz. 09:18
Avaya wprowadza na rynek kolejną, ósmą już wersję swojego systemu telefonicznego IP Office. Rozwiązanie IP Office R8 (zaprojektowane z myślą o obsłudze firm z sektora MSP) może obsłużyć do 384 użytkowników i jest oferowane w czterech wersjach: Basic Edition, Essential Edition, Preferred Edition i Advanced Edition.
Zobacz też:
- Avaya - nowy IP Office
- Alcatel-Lucent Office Communication Solutions: uniwersalna platforma komunikacyjna dla MSP
Polecamy:
Essential Edition ma funkcje PBX, może obsługiwać do 128 uczestników konferencji i wspiera opcje przeznaczone dla użytkowników mobilnych, którzy potrzebują tylko rozwiązań do zarządzania połączeniami. Oprogramowanie zawiera klienta one-X Mobile Essential for IP Office z możliwością powiązania telefonu komórkowego z telefonem biurowym i umożliwia kontrolę połączeń w taki sam sposób, jak ma to miejsce w biurze.
Zobacz również:
Preferred Edition oferuje już funkcje z obszaru Unified Communications (ujednolicona komunikacja). Wśród funkcjonalności wspieranych przez Preferred Edition znajdują się m.in. wielostronne wideokonferencje w jakości HD i audio konferencje typu Meet Me. Wersja umożliwia integrację z programami Outlook i Salesforce.com.
Advanced Edition umożliwia prowadzenie ujednoliconej komunikacji, obsługę Call Center a także oferuje opcję konwersji tekstu na mowę (text-to-speech). Wersja Advanced Edition zawiera funkcje monitorowania w czasie rzeczywistym i tworzenia raportów. System IP Office w wersji 8.0 po raz pierwszy umożliwia tworzenie raportów niestandardowych w programie Microsoft Report Builder, a następnie pobieranie plików z raportami do systemu CCR (Customer Call Reporter).
Zdaniam Avaya system IP Office R8 jest tańszy w użytkowaniu niż poprzednie wersje, głównie dzięki zastosowaniu nowego modułu ujednoliconej komunikacji (C110). Jest to wewnętrzny moduł centrali (procesor linuksowy) pasujący do pojedynczego gniazda na kartę w urządzeniu IP500 V2. W wersjach wcześniejszych każdy klient, który chciał korzystać z aplikacji Unified Communications, takich jak one-X Portal for IP Office czy VoiceMail Pro, musiał zamówić i utrzymywać serwer zewnętrzny.