Aukcje za 170 milionów

Wartość przedmiotów sprzedanych za pośrednictwem największego polskiego serwisu aukcyjnego wyniosła w ubiegłym roku ponad 171 mln złotych – poinformowała spółka QXL Poland będąca operatorem serwisu Allegro.

Obroty na takim poziomie oznaczają, że w porównaniu z rokiem 2001, wzrosły one o niemal 80%. Obroty takie generowane są przez coraz większą liczbę zawieranych transakcji. Średnio dziennie zawiera się ich około 4,5 tys., rocznie zaś około 1,6 mln. Według danych serwisu, stale rośnie też skuteczność sprzedaży; ilość aukcji, które kończą się transakcją, dochodzi do 40%.

Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 730 tys. użytkowników, a każdego dnia przybywa ich średnio około 1,7 tys. Liczba zarejestrowanych użytkowników rośnie również bardzo dynamicznie – na koniec 2001 roku było ich 326 tys., rok później zaś już 702 tys.

Zobacz również:

  • ChatGPT z pierwszym spadkiem statystyk od debiutu
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej

Pamiętać należy, że Allegro miało także niechlubne "wpadki". Głośnym echem odbiło się nieudane wprowadzenie nowej szaty graficznej i nowych funkcjonalności serwisu na przełomie października i listopada ub. roku, o czym informowaliśmy na łamach "Internet Standard":http://www.internetstandard.pl/news/news.asp?id=47773

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200