Alcatel OmniPCX Office 3.0

Alcatel wprowadził na rynek europejski nową wersję serwera komunikacyjnego (oprogramowanie), nadając mu nazwę OmniPCX Office 3.0.

Serwer jest sprzedawany razem ze zintegrowanymi z nim aplikacjami Web Communication Assistant (zarządzanie wiadomościami głosowymi i pocztą elektroniczną za pomocą przeglądarki internetowej) i OmniTouch Call Center Office (zarządzanie kontaktami)

Oprogramowanie Web Communication Assistant zapewnia dostęp do poczty głosowej i elektronicznej za pomocą przeglądarki internetowej, zarówno lokalnie z biura, jak i zdalnie.

Zobacz również:

  • Ten incydent z „katolickim księdzem” pokazuje, jak niebezpieczna może być sztuczna inteligencja

Aplikacja umożliwia zdalnym użytkownikom przekazywanie zarówno przychodzących, jak i wychodzących połączeń telefonicznych do dowolnego telefonu zewnętrznego. Użytkownicy mają dostęp do skrzynek głosowych i poczty e-mail, niezależnie od miejsca pobytu, pozostając zawsze w kontakcie ze swoimi współpracownikami i klientami.

Oprogramowanie OmniTouch Call Center Office pozwala optymalizować obsługę połączeń przychodzących i usprawniać proces zarządzania klientami. Aplikacja obsługuje 32 agentów (programy instalowane na pecetach) podzielonych na maksymalnie 8 grup. Grupy mogą być definiowane według umiejętności pracowników, wydziałów firmy lub rodzajów przychodzących połączeń. Aplikacja oferuje automatyczną obsługę połączeń przychodzących oraz kolejkowanie połączeń przy użyciu powitań dostosowanych dla każdej grupy. Agenci mogą korzystać z telefonów cyfrowych Reflexes, telefonów bezprzewodowych DECT, telefonów IP (Reflexes IP), telefonów analogowych i oprogramowania Alcatel PIMphony IP (softphone).

Więcej informacji można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.alcatel.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200