Alcatel-Lucent wprowadza nową generację rozwiązań do obsługi klientów

Alcatel-Lucent wprowadza na rynek rozwiązanie OpenTouch Customer Service, które umożliwia przedsiębiorstwom dostosowywanie strategii obsługi klientów do ich aktualnych i przyszłych potrzeb oraz zachodzących w ich firmach procesów biznesowych. Rozwiązanie OpenTouch Customer Service jest dopełnieniem dotychczasowego zestawu modułów Alcatel-Lucent Contact Center.

OpenTouch Customer Service

Klienci kontaktują się z firmami na wiele sposobów (osobiście, telefonicznie, a obecnie coraz częściej przez media społecznościowe) co powoduje duże zmiany w sposobie ich obsługi. Rozwiązanie OpenTouch Customer Service (OTCS) Alcatela-Lucenta uwzględnia różne kanały zarządzania kontaktami z klientem, rozszerzając jego zakres o "e-reputację" i zarządzanie marką. Rozwiązanie składa się z modułów oprogramowania, które mogą być sprzedawane niezależnie, co umożliwia przedsiębiorstwom wdrażanie dostosowane do ich potrzeb.

Firmy mogą wybrać moduły, które są im aktualnie potrzebne, a następnie - w miarę rozwoju - dodawać nowe (aby rozszerzyć funkcje lub powiększyć system) , jednocześnie decydując o sposobie ich wprowadzania. Otwarte interfejsy API, wielokanałowy ujednolicony routing (do szybkiego zarządzania dystrybucją) i zarządzanie przepływem pracy tworzą uproszczony system komunikacji dla firm. Złożone komponenty, które tworzą centrum contact center dla klientów, są w pełni zintegrowane w OTCS.

Zobacz również:

  • Ruszyły testy satelitów Starlink działających w trybie „direct-to-cell”

Najważniejsze cechy rozwiązania Alcatel-Lucent OpenTouch Customer Service, to: ujednolicone interfejsy klientów z których korzystają agenci oraz ujednolicone zarządzanie interakcjami i routingiem; portal zarządzania (ujednolica konfigurację w ramach jednego narzędzia internetowego); ujednolicone wybieranie (funkcja zapewnia zarządzanie kampaniami zewnętrznymi dzięki trybom Preview, Power i Predictive); możliwości integracji (OTCS integruje się ze wszystkimi najważniejszymi narzędziami biznesowymi, takimi jak CRM, ERP oraz systemy nagrywania i rozpoznawania mowy); nakładki (umożliwiające dotychczasowym klientom dostęp do nowych funkcji).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200