Alcatel-Lucent wprowadza nową generację rozwiązań do obsługi klientów
- NetWorld Online JCH,
- 03.04.2013, godz. 11:33
Alcatel-Lucent wprowadza na rynek rozwiązanie OpenTouch Customer Service, które umożliwia przedsiębiorstwom dostosowywanie strategii obsługi klientów do ich aktualnych i przyszłych potrzeb oraz zachodzących w ich firmach procesów biznesowych. Rozwiązanie OpenTouch Customer Service jest dopełnieniem dotychczasowego zestawu modułów Alcatel-Lucent Contact Center.
Firmy mogą wybrać moduły, które są im aktualnie potrzebne, a następnie - w miarę rozwoju - dodawać nowe (aby rozszerzyć funkcje lub powiększyć system) , jednocześnie decydując o sposobie ich wprowadzania. Otwarte interfejsy API, wielokanałowy ujednolicony routing (do szybkiego zarządzania dystrybucją) i zarządzanie przepływem pracy tworzą uproszczony system komunikacji dla firm. Złożone komponenty, które tworzą centrum contact center dla klientów, są w pełni zintegrowane w OTCS.
Zobacz również:
Najważniejsze cechy rozwiązania Alcatel-Lucent OpenTouch Customer Service, to: ujednolicone interfejsy klientów z których korzystają agenci oraz ujednolicone zarządzanie interakcjami i routingiem; portal zarządzania (ujednolica konfigurację w ramach jednego narzędzia internetowego); ujednolicone wybieranie (funkcja zapewnia zarządzanie kampaniami zewnętrznymi dzięki trybom Preview, Power i Predictive); możliwości integracji (OTCS integruje się ze wszystkimi najważniejszymi narzędziami biznesowymi, takimi jak CRM, ERP oraz systemy nagrywania i rozpoznawania mowy); nakładki (umożliwiające dotychczasowym klientom dostęp do nowych funkcji).