Boo.com - sprzedane, splajtował kolejny serwis związany z handlem w Internecie

Bankrutujący sklep odzieżowy został kupiony za 372,5 tys. USD. Bankructwo dotknęło również jeden z amerykańskich serwisów pomagających konsumentom w dokonywaniu wyboru dotyczącego zakupu sprzętu powszechnego użytku.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej prenumeraty
elektronicznej magazynu Computerworld!

Boo.com. - internetowy sklep odzieżowy, który niespełna dwa tygodnie temu został postawiony w stan bankructwa - ostatecznie sprzedano. Kupiła go, za 372,5 tys. USD, Bright Station, firma świadcząca usługi internetowe.

Bright Station ma nadzieję, że technologie pozyskane wraz z kupnem sklepu będzie mogła oferować firmom chcącym tworzyć rozwiązania typu business-to-business.

Tymczasem zawiesił działalność kolejny serwis internetowy związany z handlem detalicznym. Brandwise.com, oferujący użytkownikom domowym możliwość porównania dostępnego na rynku sprzętu elektronicznego i powszechnego użytku, nie zdołał znaleźć kolejnych inwestorów. Dotychczas wsparcia finansowego udzielały mu Whirlpool, popularny producent sprzętu gospodarstwa domowego, oraz koncern wydawniczy Hearst Corp. Nad strategią przedsięwzięcia czuwała natomiast firma Boston Consulting Group. Żaden z inwestorów nie ujawnił jednak wysokości swoich inwestycji.

Brandwise.com jest już trzecim zaawansowanym przedsięwzięciem internetowym, skierowanym na rynek konsumencki. które poniosło klęskę finansową. Oprócz sportowo-odzieżowego Boo.com, niedawno splajtował także amerykański sklep z zabawkami Toysmart.com.

***

Boo.com nie na sprzedaż?

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.