HPE pomoże firmom w cyfrowej transformacji
- Janusz Chustecki,
- 28.04.2017, godz. 16:09
Korporacja Hewlett Packard Enterprise poinformowała o uruchomieniu zreorganizowanego działu usług technologicznych. Dział nosi nazwę Pointnext i jego głównym celem będzie wspieranie przedsiębiorstw w przyspieszaniu cyfrowej transformacji.
HPE Pointnext będzie dostarczać trzy typy usług: doradcze i transformacyjne, profesjonalne i operacyjne. HPE będzie w ramach usług doradczych i transformacyjnych współpracować z przedsiębiorstwami podczas planowania ich technologicznej transformacji oraz budowania planów i harmonogramów działań dopasowanych do stojących przed nimi specyficznych wyzwań.
Z kolei eksperci odpowiedzialni za usługi profesjonalne będą planować kolejne posunięcia taktyczne – od technicznych projektów po implementację, planowanie migracji i dystrybucję, a ostatecznie po operacyjny konsulting oraz usługi.
Zobacz również:
- GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania
- Najszybszy Helios w Cyfronecie
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
Zespół HPE Pointnext, odpowiedzialny za Usługi Operacyjne, skoncentruje się natomiast na usprawnianiu dostarczania IT i w ten sposób pomoże klientom w utrzymać wysoką wydajność biznesowej, wykorzystując takie usługi, jak HPE Flexible Capacity i HPE Datacenter Care.
Komentując powstanie działu Ana Pinczuk (starszy wiceprezes i dyrektor generalny w HPE Pointnext) powiedziała, „Sytuacja każdego klienta jest unikalna i dlatego potrzeba zaufanego partnera posiadającego szeroką ofertę i wspieranego przez silny ekosystem partnerski” I dodała, „usługi Pointnext będą stanowić główny punkt naszego zaangażowania w biznes klientów – będziemy szybko i sprawnie projektować, integrować i optymalizować rozwiązania cyfrowe, kluczowe z punktu widzenia zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw”.