Po pierwsze, służyć

Po pierwsze, służyć
Artur Jedynak, Prezes Zarządu KBJ S.A.

Transformację cyfrową coraz częściej określa się jako kolejna falę rozwoju cywilizacyjnego. By spełniała swoją właściwą rolę, musi być działaniem kierowanym od organizacji do użytkownika.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej prenumeraty
elektronicznej magazynu Computerworld!
Międzynarodowe Targi Poznańskie usprawniają zarządzanie dzięki IFS APPLICATIONS

Międzynarodowe Targi Poznańskie usprawniają zarządzanie dzięki IFS APPLICATIONS

Firma Międzynarodowe Targi Poznańskie, lider przemysłu targowego w Polsce, usprawniła zarządzanie operacyjne dzięki aktualizacji systemu IFS Applications do nowej wersji.

PESA usprawnia produkcję i modernizację pojazdów szynowych, wdrażając IFS APPLICATIONS

PESA usprawnia produkcję i modernizację pojazdów szynowych, wdrażając IFS APPLICATIONS

PESA Bydgoszcz SA, specjalizująca się w produkcji, modernizacji i serwisie pojazdów szynowych, wdrożyła system IFS Applications 8 w celu usprawnienia kluczowych procesów biznesowych w obszarze finansów, produkcji, dystrybucji, remontów oraz usług serwisowych.

IFS APPLICATIONS™ wspomaga procesy biznesowe w grupie Paradyż

IFS APPLICATIONS™ wspomaga procesy biznesowe w grupie Paradyż

Marka Paradyż jest znana na rynku od roku 1989. Płytki ceramiczne wytwarzane w pięciu zakładach produkcyjnych znajdują uznanie klientów w Polsce i prawie 40 krajach świata. Od roku 2003 procesy biznesowe realizowane w Grupie Paradyż wspiera system IFS Applications™.

Cyfrowa transformacja, według Artura Jedynaka, Prezesa Zarządu KBJ S.A., musi być realizowana ewolucyjnie, z uwzględnieniem i stawianiem sobie realnych celów, mierzalnych efektów, które są dostępne w krótkim czasie i są osadzone w budżecie. Takie podejście gwarantuje sukces i pozwala dość stabilnie iść ścieżką transformacji.

Podczas swojego wystąpienia na konferencji Państwo 2.0., prezes KBJ wskazywał na istotne aspekty każdej transformacji cyfrowej, gdzie ważnym elementem jest po pierwsze usługowość zmian, a po drugie realne korzyści dla odbiorcy końcowego (szczególnie odbiorcy usług publicznych), który ma być beneficjentem zmian cyfrowych. Swoje wystąpienie Artur Jedynak podparł business casem z wdrożenia portalu HR dla jednostek podległych Ministerstwu Sprawiedliwości, gdzie przyjazne użytkownikowi (i organizacji) rozwiązanie usprawniło zarządzanie kadrami.

Zobacz również:

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.