Nowe narzędzie CRM dla małego biznesu

Microsoft udostępnił biznesowym użytkownikom pakietu Office nowe narzędzie CRM, które pomaga im zarządzać relacjami z klientami. Rozwiązanie nosi nazwę Outlook Customer Manager (OCM) i zostało opracowane z myślą o małych firmach, które chcą polepszyć swoje relacje z klientami.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej prenumeraty
elektronicznej magazynu Computerworld!
Cyfrowa transformacja w sektorze bankowym – zagrożenia i szanse

Cyfrowa transformacja w sektorze bankowym – zagrożenia i szanse

Otoczenie rynkowe gwałtownie się zmienia pod wpływem cyfrowej transformacji. Paradoksalnie, polskie banki – choć nastawione na innowacyjność i technologicznie zaawansowane – mogą spocząć na laurach i przegapić moment, w którym ich przewaga zacznie zanikać. Przykłady Netflixa, który...

Cyfryzacja w firmach sektora produkcji i dystrybucji – szanse i wyzwania

Cyfryzacja w firmach sektora produkcji i dystrybucji – szanse i wyzwania

Cyfryzacja procesu produkcji i dystrybucji dóbr to jeden z bardziej efektywnych sposobów na poprawę konkurencyjności, zwiększenie elastyczności biznesowej oraz optymalizację kosztów bez ponoszenia nadmiarowego ryzyka. Tego typu przemianom towarzyszy jednak często wiele wyzwań, które...

5 kroków do skutecznego wprowadzenia polityki MDM w firmie

5 kroków do skutecznego wprowadzenia polityki MDM w firmie

Rynek urządzeń mobilnych rozwija się w tempie błyskawicznym, zmieniając przy okazji rzeczywistość prowadzenia biznesu. Kluczowym zadaniem, przed jakim stoi wielu ekspertów IT jest odpowiednie wykorzystanie tego trendu w środowisku firmowym. W jaki sposób podejść do tematyki wdrażania...

Aby to zrobić, oprogramowanie OCM weryfikuje treść wiadomości e-mail obsługiwanych przez aplikację Outlook, jakie klienci wymieniają z firmą. Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu Microsoft zaprezentował inne narzędzie przeznaczone dla małego biznesu. Chodzi o Bookings. Jest to narzędzie przeznaczone dla firm świadczących różnego rodzaju usługi, które pomaga im zarządzać kontaktami z klientami.

Z usługi będą mogli na początku korzystać użytkownicy pakietu Office 365 Business Premium objęci firmowym programem First Release. Korporacja zapowiada, że w drugiej kolejności będzie ona udostępniana wszystkim użytkownikom pakietu Business Premium. W dalszej perspektywie Microsoft chce oferować usługę również użytkownikom pakietów Office 365 Enterprise E3 i E5.

Zobacz również:

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.