Lenovo: szybko rośnie sprzedaż serwerów x86 w Polsce

Lenovo: szybko rośnie sprzedaż serwerów x86 w Polsce

Co piąty serwer sprzedawany w Polsce nosi markę Lenovo, a firma zapowiada kontynuację ekspansji w segmencie sprzętu adresowanego na rynek MSP.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej prenumeraty
elektronicznej magazynu Computerworld!
4 sposoby na własną serwerownię. Wady, zalety i koszty rozwiązań

4 sposoby na własną serwerownię. Wady, zalety i koszty rozwiązań

Mieć na własność czy wynajmować – to jedno z najczęściej pojawiających się pytań wśród menadżerów IT. W dobie optymalizacji kosztów biznesowych i rosnącej popularności rozwiązań typu sharing wybór powinien być prosty. Praktyka pokazuje jednak co innego. Aby ułatwić wybór...

Lenovo Thinkstation P310 SFF - mała, wydajna stacja robocza

Lenovo Thinkstation P310 SFF - mała, wydajna stacja robocza

Compendium CE do szkoleń używa głównie stacji roboczych, ponieważ ze względu na charakter swojej działalności – edukowania w zakresie najnowszych rozwiązań technologicznych, potrzebuje wydajnych maszyn działających bezbłędnie w warunkach dużych obciążeń. Stacja robocza jest w tej...

Rozwiązania pamięci masowych Lenovo - zaawansowane funkcjonalności i duża elastyczność

Rozwiązania pamięci masowych Lenovo - zaawansowane funkcjonalności i duża elastyczność

Z jeden strony lawinowy przyrost ilości danych, z drugiej budżety na rozwój IT, które nie chcą rosnąć, a nawet się zmniejszają. Do tego ograniczona liczba pracowników z odpowiednim doświadczeniem. Jak w takiej sytuacji mogą radzić sobie firmy, które muszą zaspokajać swoje coraz...

Lenovo 7-krotnie zwiększyło w Polsce sprzedaż serwerów w II kwartale 2016 roku w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Powołując się na badania IDC firma podaje, że jej udział w sprzedaży ogółem serwerów wyniósł 19% co daje jej obecnie trzecie miejsce wśród największych dostawców tego typu sprzętu.

Jeśli chodzi o serwery x86 przeznaczone dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce to Lenovo uzyskało ponad 20-procentowy udział co pod względem ilościowym daje firmie drugie miejsce na rynku.

Zobacz również:

Przedstawiciele Lenovo już wcześniej zapowiadali, że zwiększenie sprzedaży serwerów x86 na polskim rynku MSP jest dla firmy jednym z ważnych zadań. Obecnie widać, że nie były to zapowiedzi gołosłowne. Wyraźny wzrost sprzedaży Lenovo odnotowuje od początku 2016 roku.

"Nasza strategia i taktyka zdobywania udziałów w rynku serwerowym opracowana po przejęciu działu serwerowego IBM przez Lenovo przynoszą owoce" mówi Andrzej Sowiński, Dyrektor Generalny Lenovo Polska. "Dzisiaj widać, że podjęliśmy słuszne decyzje i nasze produkty i rozwiązania stają się coraz bardziej konkurencyjne. W najbliższym czasie zamierzamy kontynuować ekspansję" dodaje Andrzej Sowiński.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.