Komunikator w mBanku
- 18.10.2015, godz. 20:36
Jeden z trzech największych banków w Polsce wdrożył rozwiązanie Microsoft Skype dla firm, żeby usprawnić wymianę informacji między 6 tys. pracowników w Polsce, Czechach i na Słowacji.
W ciągu czterech miesięcy 4,5 tys. użytkowników zrealizowało łącznie 11,5 tys. wideokonferencji. Pracownicy banku przesłali w tym czasie 7 mln wiadomości. Te liczby pokazują, ile może zdziałać nowoczesne narzędzie w rozproszonej terytorialnie organizacji. Pracownicy zostali wyposażeni w sprzęt niezbędny do korzystania ze wszystkich funkcji komunikatora – kamerek i mikrofonów – tak, że niezależnie od tego, czy są zatrudnieni w Warszawie, Łodzi, Pradze, Bratysławie czy w oddziale lub biurze korporacyjnym, zaczęli korzystać ze Skype’a w tym samym momencie.
Każdy pracownik może porozumiewać się z innymi, sprawdzić, czy osoba w dowolnej lokalizacji banku jest dostępna, odeszła 5 minut temu od komputera, czy może uczestniczy w spotkaniu. Skype jest bowiem zintegrowany z pocztą Outlook.
Zobacz również: