LANDESK otwiera centrum wsparcia technicznego w Warszawie
- Janusz Chustecki,
- 01.10.2015, godz. 17:07
Nowe biuro LANDESK ma zatrudniać do 35 pracowników świadczących wsparcie techniczne dla użytkowników oprogramowania do zarządzania środowiskami IT.
LANDESK zdecydował się na otwarcie kolejnego biura w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Nowe centrum wsparcia technicznego zostało zlokalizowane i otwarte w Warszawie. Firma twierdzi, że ze względu na dostępność wykwalifikowanych pracowników na lokalnym rynku, posiadających zarówno rozległą wiedzę jak i niezbędne zdolności językowe, Warszawa okazała się dobrym miejscem do rozwoju i poszerzania aktywności w zakresie wsparcia technicznego dla użytkowników oprogramowania.
Firma przewiduje, że w ciągu najbliższych 24 miesięcy zatrudni od 25 do 35 osób. Warszawa będzie dla niej kluczową lokalizacją wspierającą strategię rozwoju LANDESK w nadchodzących miesiącach i latach.
Zobacz również:
LANDESK jest dostawcą rozwiązań do zarządzania środowiskiem IT w firmach. Pozwalają one na automatyzację procesów oraz integrację systemów zarządzania IT z narzędziami do zabezpieczania punktów końcowych i usług, także zarządzania urządzeniami mobilnymi.
"Dzięki otwarciu nowego centrum wsparcia, LANDESK znajduje się w doskonałej pozycji, aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów i partnerów w regionie EMEA" powiedział Bogdan Lontkowski, Dyrektor Regionalny LANDESK na Polskę, Czechy, Słowację i kraje bałtyckie. Warszawa została wybrana spośród licznych lokalizacji w regionie ze względu na swoje położenie, dostępność wykwalifikowanych pracowników z branży IT na rynku pracy oraz stabilną sytuację gospodarczą w Polsce.
Nowo otwarte centrum wsparcia w Warszawie dołącza do struktur LANDESK w Europie Wschodniej i Środkowo-Wschodniej, składających się dotychczas z biur sprzedaży zlokalizowanych w Warszawie, Moskwie, Pradze i Bukareszcie. Wszystkie placówki zostały otwarte w ciągu ostatnich trzech lat.