InteliWISE uruchomi call center Ministerstwa Gospodarki

Firma InteliWISE uruchomi dla Ministerstwa Gospodarki innowacyjne, 3 - stopniowe Contact Center złożone z Wirtualnego Doradcy, Live Chat'a oraz Call Center. Ma ono ułatwić życie przedsiębiorcom i obywatelom korzystającym z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Wartość podpisanej umowy wynosi 380.000 zł.

Stworzone dla Ministerstwa Gospodarki contact center wykorzystywać będzie trzy elementy w pełni interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania, 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca. Dopiero trudniejsze, bardziej skomplikowane pytania będą obsługiwane przez wyspecjalizowanych konsultantów za pomocą infolinii lub, co jest nowością, przy użyciu Live Chata. Zagadnienia indywidualne będą rozwiązywane przez pracowników Ministerstwa Gospodarki. "U klientów komercyjnych, tradycyjne łączenie z infolinią jest wypierane przez bardziej przyjazne systemy obsługi klienta, w tym czat, i ten trend przenosi się na e-administrację, szukającą efektywności, niższych kosztów i satysfakcji interesantów" - mówi Marcin Strzałkowski Prezes InteliWISE.

$"CEiDG jest jednym z najbardziej popularnych systemów e-Administracji w Polsce. Obsługa zapytań użytkowników systemu CEIDG to prawdziwe wyzwanie - miesięcznie to ponad 10 tysięcy pytań. Dodatkowo bardzo wyśrubowane standardy klienta - oczekiwanie na pomoc w wielu przypadkach musi nastąpić w mniej niż 20 sekund. Zastosowanie rozwiązań stosowanych i sprawdzonych w usługach realizowanych komercyjnie umożliwi sprawną realizację zadań nałożonych na Ministra Gospodarki, których wykonanie samodzielne byłoby niemożliwe" - mówi Sebastian Christow, Dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej Ministerstwa Gospodarki.

Zintegrowany system pomocy ma też w długim okresie obniżyć koszty wsparcia systemu,ponieważ ze wspólnej bazy wiedzy korzystać będą wszystkie linie wsparcia - od Wirtualnego Doradcy, przez konsultantów contact center, po urzędników. "Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że CEiDG przetworzyła ponad 2 000 000 wniosków związanych z działalnością gospodarczą, zauważamy milionowe oszczędności na samym papierze i opłatach pocztowych. Przedsiębiorcy składający wniosek za pomocą tego systemu mogą wykonać operację rejestracji w jednym miejscu, bez potrzeby podróżowania pomiędzy właściwymi urzędami, to samo dotyczy zawieszenia, wznowienia, zaprzestania czy też zmiany wpisu. Tutaj także oszczędności można również liczyć w milionach złotych"$ - mówi Sebastian Christow.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200