Packard Bell chce podbić polski rynek PC
- (am),
- 26.02.2008
W ekspansji w Polsce ma pomóc umowa zawarta z firmą Incom, która zostanie wyłącznym dystrybutorem notebooków i urządzeń GPS tego producenta na terenie naszego kraju, a w przyszłości także innych urządzeń marki Packard Bell. Sprzęt tej firmy był do tej pory dostępny m.in. w sieci Electro World oraz w ofercie dystrybutora S Plus S.
W ekspansji w Polsce ma pomóc umowa zawarta z firmą Incom, która zostanie wyłącznym dystrybutorem notebooków i urządzeń GPS tego producenta na terenie naszego kraju, a w przyszłości także innych urządzeń marki Packard Bell. Sprzęt tej firmy był do tej pory dostępny m.in. w sieci Electro World oraz w ofercie dystrybutora S Plus S.
Packard Bell, obok Gatewaya, przeszedł niedawno w ręce Acera, który pracuje nad rynkowym pozycjonowaniem obydwu marek, także w Polsce. Acer w 2007 r. sprzedał w Polsce najwięcej notebooków - ponad 313 tys. sztuk - zachowując pozycję lidera.