Intel: z inside do ahead
- Computerworld,
- 09.01.2006
Po blisko 25 latach kampanii marketingowej określenie Intel inside odchodzi do lamusa. Firma poszła jednak dalej i zmienia również własne logo, a wraz z nim nowe hasło - Leap ahead, co w tłumaczeniu można by określić jako Skok naprzód. Zmiany te uzupełnia - wprowadzana już od pewnego czasu - systematyczna modyfikacja nazw procesorów, w tym np. Intel Mobile Duo i Solo.
Po blisko 25 latach kampanii marketingowej określenie Intel inside odchodzi do lamusa. Firma poszła jednak dalej i zmienia również własne logo, a wraz z nim nowe hasło - Leap ahead, co w tłumaczeniu można by określić jako Skok naprzód. Zmiany te uzupełnia - wprowadzana już od pewnego czasu - systematyczna modyfikacja nazw procesorów, w tym np. Intel Mobile Duo i Solo.
Przykładowo, w przypadku notebooków jest to Centrino, a komputerów PC - zapowiadana platforma Viiv. Słowo "inside" będzie nadal stosowane, ale tylko w oznaczeniach dotyczących różnych procesorów sprzedawanych przez Intela, np. Intel Pentium M inside.
Bill Calder nie ujawnił, ile firmę będzie kosztowała zmiana logo, a także jaką kwotę przeznaczono na promocję nowego wizerunku amerykańskiego giganta.