ABC Data dystrybutorem IBM
- Computerworld,
- 13.06.1994
IBM i ABC Data zawarły 25 maja umowę, w ramach której ABC Data będzie dystrybutorem komputerów IBM PS/Value Point, PS/1, PS/2 oraz Thinkpad. Porozumieniu towarzyszyć będzie wspólna akcja informacyjna i szkoleniowa dla firm dealerskich z całej Polski.
IBM i ABC Data zawarły 25 maja umowę, w ramach której ABC Data będzie dystrybutorem komputerów IBM PS/Value Point, PS/1, PS/2 oraz Thinkpad. Porozumieniu towarzyszyć będzie wspólna akcja informacyjna i szkoleniowa dla firm dealerskich z całej Polski.
Zawarcie umowy dystrybucyjnej z ABC Data jest kontynuacją strategii IBM na rynku komputerów osobistych. Otwarta polityka dystrybucji sprzętu polega na tym, że firmy dealerskie nie muszą już zawierać oddzielnych porozumień z IBM, mogą współpracować bezpośrednio z autoryzowanym dystrybutorem firmy. Ma ona także na celu stworzenie sieci dystrybucji niezależnej od już istniejącej sieci autoryzowanych remarketerów IBM.
IBM zamierza utworzyć przejrzystą strukturę marketingową, w której zasady współpracy są jasno sprecyzowane. Porozumienia dystrybucyjne zawierać będzie jedynie z firmami dającymi gwarancję odpowiedniej realizacji warunków umowy.