TP wdraża CRM
- Computerworld,
- 30.06.2003
Telekomunikacja Polska podpisała z IBM Business Consulting Services umowę na wdrożenie systemu CRM firmy PeopleSoft. PWC Consulting - wspólnie z Prokom Software i Sofrecom - prowadził pilotażowe wdrożenie tego systemu.
Telekomunikacja Polska podpisała z IBM Business Consulting Services umowę na wdrożenie systemu CRM firmy PeopleSoft. PWC Consulting - wspólnie z Prokom Software i Sofrecom - prowadził pilotażowe wdrożenie tego systemu.
Zgodnie z warunkami kontraktu, "IBM wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wdroży ją w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce". Dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta TP, a także zintegruje istniejące systemy. Wartość projektu szacuje się na 100 mln zł.
System CRM ma zapewnić obsługę ponad 11 mln klientów indywidualnych TP, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników operatora.
W maju br. TP podpisała z EDS Polska umowę o wartości ok. 94 mln zł na wdrożenie systemu billingowego dla klientów korporacyjnych. EDS wdroży rozwiązanie Kenan/BP amerykańskiej firmy CSG Systems.