Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Serwis JZK 05.04.2012

Serwis JZK jest specjalistyczną aplikacją do obsługi serwisów, zajmujących się naprawami sprzętu AGD i RTV. Posiada wiele współpracujących ze sobą modułów.

Chcesz dodać program?
Link nie działa? Napisz do nas!
Liczba pobrań: 335
Cena/licencja: Trial
Producent/dystrybutor: Studio JZK
Rozmiar: 9.7 MB
Nazwa pliku: serwis_instalacja_05.04.2...

[inne wersje programu Serwis JZK]
Serwis JZK to program do obsługi serwisu RTV/AGD. Sukces każdego serwisu opiera się na doskonałej obsłudze klienta. Błyskawiczne wprowadzanie zlecenia, elegancki wydruk potwierdzenia, pełne monitorowanie naprawy, proste rozliczenie i szybkie fakturowanie końcowe. Komplet funkcji do prowadzenia nowoczesnego serwisu. Aplikacja przygotowana została z myślą o obsłudze typowego serwisu RTV/AGD, choć może zostać wykorzystana z powodzeniem do prowadzenia serwisu dowolnego rodzaju.

Serwis JZK oferuje komplet opcji, od przyjęcia zlecenie po jego realizację i rozliczenie. Zlecenia mogą być realizowane na miejscu, zawieszane na czas ściągania części lub przekazywane do realizacji do serwisu zewnętrznego. Każde zlecenie może być rozliczone indywidualnie lub w ramach rozliczenia zbiorowego, przez klienta lub gwaranta. Mamy tu między innymi takie funkcje jak:

- zlecenia serwisowe.

- czynności obsługowe.

- kwity serwisowe.

- KP, faktura VAT, koperta i przelew do zlecenia. Paragony fiskalne.

- planowanie i umawianie napraw na dowolny okres z góry.

- magazyn i ewidencja towarów.

- komis, zakupy i sprzedaż towarów.

- rejestr sprzętu powierzonego.

- baza klientów

- pełna obsługa gwarancji. Teraz można wydrukować osobną gwarancję na naprawę. Standardowy tekst można zmienić na inny, dowolnie ustalony. Można wydrukować gotowe do wysyłki przypomnienie o konieczności wykonania przeglądu. Ważność gwarancji można uzależnić od wykonania płatnego przeglądu w wyznaczonym terminie. To rewelacyjny i elegancki sposób na zadbanie o klienta, utrzymanie go i zwiększenie przychodów serwisu.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.