Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

CRM Berberis Minima 4.0.0.4 pl

Program został stworzony na bazie rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Aplikacja przeznaczona jest do pracy na jednym stanowisku komputerowym. Idealnie sprawdza się jako narzędzie wspierające zarządzanie kontaktami handlowymi w małych przedsiębiorstwach. CRM Berberis Minima został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej.

Chcesz dodać program?
Link nie działa? Napisz do nas!
Liczba pobrań: 136
Cena/licencja: Freeware
Producent/dystrybutor: BMS Creative
Rozmiar: 54.75 MB
Nazwa pliku: SetupBerberisMinima-4.0.0...

[inne wersje programu CRM Berberis Minima]
Program został stworzony na bazie rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Aplikacja przeznaczona jest do pracy na jednym stanowisku komputerowym. Idealnie sprawdza się jako narzędzie wspierające zarządzanie kontaktami handlowymi w małych przedsiębiorstwach. CRM Berberis Minima został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej.

Nie posiada wszystkich funkcjonalności dużego systemu: nie obsługuje gospodarki magazynowej, procesów serwisowych, nie umożliwia wystawiania faktur. Jednak rozbudowanie go jest w każdej chwili możliwe, bez niebezpieczeństwa utraty wprowadzonych danych.

W najnowszej wersji 4.0.0.3 systemu warto zwrócić uwagę na:

- Nową wizualizację kalendarza, który stanowi teraz alternatywną formę listy "do zrobienia". Bezpośrednio z poziomu kalendarza można wprowadzać nowe lub edytować istniejące przypomnienia, bez konieczności przełączania się na listę zdarzeń. Ponadto można podglądnąć informacje dotyczące konkretnego zdarzenia, a także kontrahenta oraz sprawy, których to zdarzenie dotyczy.

- Bazę wiedzy; nową funkcjonalność systemu, która służy do gromadzenie ważnych, wykorzystywanych w firmie informacji. Do bazy wiedzy można wprowadzać notatki oraz podpinać załączniki zapisane w dowolnym formacie. Ponadto dla każdego wpisu można generować słowa kluczowe, które ułatwiają wyszukiwanie potrzebnych informacji.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.