Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Oprogramowanie
Zarządzanie procesami biznesowymi
Zarządzanie procesami biznesowymi
SOA (Service Oriented Architecture)
Materiał promocyjny
BPM – recepta na skuteczną optymalizację firmy?
Computerworld
Jedną z głównych składowych wielu sukcesów współczesnych przedsiębiorstw jest poprawa efektywności biznesowej poprzez optymalizację funkcjonujących już strategii czy procesów. Kluczem do osiągnięcia celu jest zmiana procedur działania, w taki sposób by zoptymalizować ich koszty przy jednoczesnej poprawie szeroko rozumianej jakości. Często wdrożenie tych zmian nie byłoby możliwe bez sprawnej analizy dokonywanej przez aplikacje Business Process Management (BPM). Na co jednak zwrócić uwagę przy wyborze tego typu rozwiązania?
Materiał promocyjny
Odkryć swoją tożsamość przez markę
Jakub Kuchnio
Paweł Piętka, prezes S4E, opowiada o budowaniu ekosystemu dystrybucyjnego, który może przetrwać zmiany rynkowe.
Materiał promocyjny
Jak transformacja cyfrowa w Wüstenrot umożliwiła zbudowanie nowego doświadczenia klienta
Lenovo
Jedna z największych firm świadczących usługi finansowe w Austrii, Wüstenrot, stawia na nowe sposoby prowadzenia biznesu i interakcji z klientami. Jej ambicją jest zajęcie pozycji lidera ery cyfrowej. Dlatego poszukuje możliwości komunikowania się z pracownikami, partnerami i klientami, wykorzystując maksymalnie zautomatyzowane, kompleksowe przepływy zadań. W ten sposób chce podnieść efektywność transakcji biznesowych oraz poprawić doświadczenia użytkowników swoich usług.
Materiał promocyjny
Ujarzmianie procesów
Computerworld
Optymalizacja i sprawne realizowanie procesów to ważny element funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Powstałe w Polsce rozwiązanie WEBCON BPS umożliwia efektywną obsługę nawet bardzo złożonych procesów, a jednocześnie łatwo integruje się z innymi rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi w firmach.
Chmura hybrydowa z gwarancją jakości – jak negocjować umowy SLA?
Computerworld/KB
Projekty wdrożeniowe chmury w modelu hybrydowym nie mają w sobie nic powtarzalnego, dlatego w ich przypadku uniwersalna umowa SLA nie wystarcza.
Strategiczne podejście do infrastruktury IT przekłada się na lepsze wyniki biznesowe
Computerworld/KB
Firmy postrzegające infrastrukturę IT jako element strategii, ukierunkowane na zwiększenie przewagi konkurencyjnej i optymalizację przychodów radzą sobie znacznie lepiej niż ich konkurenci. To główny wniosek płynący z najnowszego badania IBM Institute for Business Value i firmy badawczej Oxford Economics.
5 sposobów na wsparcie dla produktów open source
Antoni Steliński
Ironią jest, że korzystanie z oprogramowania o zamkniętym kodzie, dystrybuowanego na zasadach komercyjnych oznacza, że płacimy m.in. za… ograniczenie prawa do ingerowania w nie i korzystania z niego na własnych zasadach. Stosując oprogramowanie oferowane na licencji open source, można liczyć na znacznie większą elastyczność. W szczególności dotyczy to kwestii wsparcia technicznego.
HelpDesk czy ServiceDesk?
Kamil Folga
Sprawne działanie usług IT jest podstawą funkcjonowania każdej organizacji. W przypadku, gdy realizowane są proste usługi dotyczące rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników, mówimy o mechanizmach HelpDesk. Gdy natomiast rozważamy szerszy zakres usług, wykraczający ponad techniczne zagadnienia, dodatkowo zawierający metodologię zarządzania usługami IT, mówimy o funkcjonalności ServiceDesk.
90% szefów IT narzeka na braki
Antoni Steliński
Tylko co 10. szef IT deklaruje, że ma wystarczająco dużo zasobów (zarówno finansowych, jak i "ludzkich"), by bez problemów realizować stawiane przed nim na co dzień zadania. Z badania przeprowadzonego przez Chartered Institute for IT dowiadujemy się, że zdecydowana większość CIO narzeka na niewystarczające zasoby finansowe oraz umiejętności podwładnych.
Software AG zaoferuje kompleksowe narzędzia BPM w modelu cloud oraz dla urządzeń mobilnych
Piotr Waszczuk
Niemiecki koncern systematycznie realizuje strategię ukierunkowaną na stworzenie kompleksowego środowiska pozwalającego na zarządzanie działaniem organizacji biznesowej z perspektywy procesów biznesowych. Rozwiązania klasy BPM, oprogramowanie warstwy middleware i środowisko aplikacyjne mają zostać zintegrowane w ramach jednej platformy oferowanej w modelu cloud. Planowane są również mobilne aplikacje klasy BPM.
Zarządzanie projektami w modelu open source
Dariusz Niedzielewski
Na rynku nie brakuje narzędzi do zarządzania projektami. Możemy korzystać z gotowych usług online, pakietów komercyjnych bądź na przykład oprogramowania open source. Proponujemy kilka darmowych rozwiązań do zarządzania projektami.
Podkarpacki Bank Spółdzielczy korzysta z SOA
(ag)
W Podkarpackim Banku Spółdzielczym w Sanoku zakończył się I etap wdrożenia kompleksowego systemu obsługi kart oraz platformy integracyjnej.
CIO Espresso: po debacie o architekturze korporacyjnej
(spa)
Dyskusja o wzorach tworzenia i rozwijania architektury korporacyjnej, którą można będzie nazwać "efektywną", doprowadziła uczestników CIO Espresso do rozważań o roli i pożądanych przymiotach korporacyjnego architekta. Zapraszamy do lektury relacji.
Kto jest winny porażki wdrożenia ERP
Piotr Waszczuk
Porażka tego typu projektów ma zwykle setki przyczyn. Jak wyeliminować chociaż część z nich? Przyjrzyjmy się kilku spektakularnym porażkom wdrożeniowym…
Metamodele ładu korporacyjnego
Jarosław Badurek
Komputerowe wspomaganie procesów zarządzania wymaga ich modelowania. W coraz bardziej złożonych systemach pojawia się jego kolejna warstwa: metamodelowa.
1
2
3
4
5
...
6
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »