Jak dobrać i skutecznie wdrożyć optymalne rozwiązanie ERP? Każda firma, która się do tego przymierza powinna postawić przed sobą trzy zasadnicze cele: biznesowy, zarządczy i operacyjny. Czyli jej managerowie muszą najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, jak chcą zmienić przedsiębiorstwo, by było bardziej konkurencyjne na rynku, efektywniej działało i generowało dodatkowe zyski. Następnie powinni zidentyfikować i opisać zachodzące w nim procesy, a dopiero na końcu wybrać i zaadaptować narzędzie IT, które będzie wspomagało realizację strategicznych celów. Takie wnioski płyną z webinarium zorganizowanego przez miesięcznik „Computerworld” i spółkę Macrologic, polskiego dostawcę rozwiązań klasy ERP. 1 895

Współczesne systemy ERP stają się platformą do zbierania i analizowania informacji ze wszystkich obszarów organizacji i źródeł zewnętrznych. Jak nigdy dotąd usprawniają zarządzanie przedsiębiorstwem i wspomagają proces podejmowania decyzji. 1 949

Quatra Max firmy Sygnity Business Solutions z Grupy Sygnity SA to solidny i niezawodny system klasy ERP. Jego funkcjonalność oparta jest na wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu i integracji biznesowych rozwiązań informatycznych w ramach polskich norm prawnych oraz w polskich realiach ekonomicznych i organizacyjnych. 1 076

Korporacja Norma Group, producent różnego rodzaju połączeń, takich jak obejmy i uchwyty, postawił na globalną integrację swoich systemów finansowych i podjął decyzję o wdrożeniu systemu ERP, powierzając to zadanie polskiej firmie Sii. Krok ten ma na celu przyspieszenie procesu konsolidacji przedsiębiorstw przejętych przez korporację Norma Group w ostatnich latach. 1 503

Przedsiębiorstwa podchodzą do cyfrowej transformacji we własnym tempie. Według Alastaira Sorbie, CEO IFS, bardzo ważne jest pokazanie im, że to obszar, w który warto inwestować. Aby to zrobić, kluczowe jest zaufanie między klientem a dostawcą. 1 755

Chcąc przygotować atrakcyjną prezentację oraz mając do dyspozycji dane zmieniające się w czasie i przestrzeni, warto pokusić się o…skorzystanie z dodatku Power Map w celu ich wizualizacji w przestrzeni trójwymiarowej. Dane tak z tabel, jak również dane pochodzące z modelu danych programu Excel w łatwy sposób można rozlokować na szczegółowych mapach Bing.

Narzędzie do raportowania danych Reporting Services stanowi część pakietu MS SQL Server i od wielu lat jest wykorzystywane w organizacjach do prezentacji danych w postaci raportów. Narzędzie to posiada bardzo dużo możliwości przy tworzeniu zestawień, wykresów czy tabel, ale ma jednak też trochę niedoskonałości.

Czy spłacisz zaciągniętą pożyczkę, przestaniesz być klientem firmy czy też zaakceptujesz jej ofertę? Na takie, kluczowe z biznesowego punktu widzenia pytania, instytucje finansowe i firmy mogą uzyskać obiektywną odpowiedź, jeśli wdrożą systemy modelowania predykcyjnego. 3 299

SQL Server Management Objects (SMO) to zbiór obiektów .NET, które zostały stworzone w celu programistycznego zarządzania SQL Serwerem. Pierwszy raz wprowadzone zostały w SQL Server 2005 jako cześć SQL Server Feature Pack i obecnie dostępne są we wszystkich wersjach SQL Server łącznie z Express Edition.

“Toniemy. Czy to już Big Data?”

Toniemy w danych. Jest ich coraz więcej. Każdego dnia systemy dziedzinowe gromadzą kolejne zbiory danych. Przetwarzanie ich wszystkich staje się coraz to cięższe, kosztowne, czasochłonne. Biznes potrzebuje szybkiej informacji. To przecież z danych buduje się informację, która przez właściwą interpretację staje się wiedzą gotową do podejmowania decyzji. Rodzi się potrzeba systemu przetwarzania danych, gotowego wyjść naprzeciw oczekiwaniom.

Dwaj giganci IT (IBM i Salesforce) zawarły wczoraj strategiczną umowę, która odciśnie na pewno w najbliższej przyszłości swoje piętno na tym rynku. Uzgodniły, że dane zbierane przez systemy IT obu firm – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą za pomocą specjalnych konektorów. 779

Microsoft udostępnił biznesowym użytkownikom pakietu Office nowe narzędzie CRM, które pomaga im zarządzać relacjami z klientami. Rozwiązanie nosi nazwę Outlook Customer Manager (OCM) i zostało opracowane z myślą o małych firmach, które chcą polepszyć swoje relacje z klientami. 2 250

Salesforce to nie tylko najpopularniejszy na świecie CRM – w rzeczywistości jest to platforma aplikacji out-of-the-box, zwanych chmurami.

Salesforce oferuje siedem głównych chmur: Sales, Service, Marketing, Community, Analytics, App, Internet of Things – postaram się przybliżyć każdą z nich. Warto zaznaczyć, że każda chmura dostępna jest na każdym urządzeniu mobilnym: smartfonie, tablecie, a nawet smartwatchu. Większość z chmur pozwala również na integrację między sobą.

Chcesz mieć historię różnych działań na kartotece Klienta w jednym miejscu i szybciej nimi zarządzać? Pomoże Ci w tym darmowy dodatek Timeline do MS Dynamics CRM.

Czym jest dodatek Timeline

Timeline umożliwia wizualizację najważniejszych działań na Kliencie w postaci osi czasu, co zwiększa efektywność pracy z różnego rodzaju działaniami w CRM, dzięki której w prosty sposób można przeglądać przeszłe i zaplanowane akcje, jak rozmowy

Weź udział w inspirujących sesjach i prezentacjach tematycznych, podczas których zobaczysz na żywo demo rozwiązań wspomagających sprzedaż. To jedyna okazja, by dowiedzieć się od czołowych firm w Polsce w jaki sposób sprzedają, obsługują klientów, reklamują się i pracują na swój sukces. Zarejestruj się teraz na cały dzień innowacji i nauki, oczywiście za darmo. 869

Katalog dostawców

Prezentacje firm produkujących i wdrażających systemy klasy ERP, CRM czy Business Intelligence. Opisy działalności, dane kontaktowe, oferowane systemy – te informacje i wiele więcej znajdziesz w dziale Katalog dostawców.

0

Dołącz do CAB

Jesteś przedstawicielem firmy produkującej lub wdrażającej oprogramowanie klasy ERP, CRM lub BI i chcesz dołączyć do Centrum Aplikacji Biznesowych?
Skontaktuj się z nami!

0

Serwisy IDG - Kontakt - Redakcja - Regulamin - O nas - Polityka prywatności - Serwis zgodny z ASME
Reklama - Licencjonowanie treści - Prenumerata: Computerworld, CIO, Networld, PC World
Computerworld Polska i Computerworld Polska online są znakami towarowymi IDG Poland SA.
© Copyright 2017 International Data Group Poland S.A. 00-105 Warszawa, ul. Twarda 18, tel. +48 22 3217800, fax +48 22 3217888