Z palmtopem na stację

  • Jarosław Ochab,

MCCnet, spółka zależna katowickiej Komy, opracowała system MCC Petro dedykowany dla branży paliwowej. Wspomaga on zarządzanie usługami serwisowymi.

System stworzony przez MCCnet pozwala usprawnić komunikację pomiędzy centralą firmy a przebywającymi w terenie pracownikami wyposażonymi w telefony komórkowe, urządzenia PDA czy notebooki. Kompleksowe rozwiązanie składa się z opracowanego przez MCCnet systemu IVR oraz modułów zapewniających obsługę zgłoszeń serwisowych, magazynu części oraz komunikacji z mobilnymi pracownikami. Serwisanci otrzymują zgłoszenia o awarii i inne informacje niezbęde do jej usunięcia wprost na ekrany urządzeń moblinych. Tą samą drogą potwierdzają przyjęcie zgłoszenia czy status jego realizacji.

Jedną z najbardziej istotnych korzyści z wdrożenia MCCPetro ma być wyeliminowanie papierowych dokumentów na rzecz elektronicznej wymiany danych, co zapewnia lepszą kontrolę realizowanych zadań. "Obecnie prowadzimy także prace nad zintegrowaniem naszego rozwiązania z systemem mapowym. Dyspozytor w centrali będzie wiedział np. który z pracowników znajduje się najbliżej lokalizacji w której zgłoszono awarię. W grę wchodzą usługi lokalizacyjne oferowane przez operatorów komórkowych" - mówi Jacek Zalewski, wiceprezes spółki MCCnet.

Zobacz również:

MCCnet ma już na koncie wdrożenia systemów obejmujących częściową funkcjonalność MCC Petro. Firma dostarczyła już m.in. system MCC Serwis dla Raab Karcher. Spółka prowadzi już także pierwszy projekt związany z wdrożeniem MCC Petro.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com