Xbox 360 kontra PlayStation2
- (dot),
- 27.12.2005
W listopadzie Microsoft uczynił drugie podejście do rynku cyfrowej rozrywki. Premiera konsoli Xbox 360 wywołała nieporównywalnie większe zainteresowanie niż odbywające się w tym samym czasie pokazy bazy SQL Server 2005 i narzędzi Visual Studio.
W listopadzie Microsoft uczynił drugie podejście do rynku cyfrowej rozrywki. Premiera konsoli Xbox 360 wywołała nieporównywalnie większe zainteresowanie niż odbywające się w tym samym czasie pokazy bazy SQL Server 2005 i narzędzi Visual Studio.
Microsoft wierzy, że tym razem uda mu się zbliżyć do Sony. Rozwój produktu i budowa marki Xbox kosztowały do tej pory 4 mld USD. Jednak Japończycy już za kilka miesięcy przejdą do kontrofensywy ze swoją najnowszą PlayStation3.
Konsola gier microsoft XBOX
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com