Test serwera LP2001r
- NetWorld,
- 01.11.2001
Serwer LP2000r firmy Hewlett-Packard zajmuje bardzo mało miejsca - mieści się w obudowie mającej wysokość 8,9 cm (2U) - ale pracuje bardzo wydajnie, dzięki temu, że zawiera sześć dysków twardych i dwa procesory Pentium III 933 MHz (konfiguracja testowanego systemu). HP ma w swojej ofercie także jedno- i dwuprocesorowe systemy wyposażone w układy Pentium III 1,26 GHz, 1,13 GHz, 1 GHz, 933 MHz i 866 MHz. Testowany produkt pojawił się w ofercie HP w kwietniu br., a w teście uzyskał wynik plasujący go w ścisłej czołówce dwuprocesorowych serwerów przystosowanych do instalowania w szafie.
Serwer LP2000r firmy Hewlett-Packard zajmuje bardzo mało miejsca - mieści się w obudowie mającej wysokość 8,9 cm (2U) - ale pracuje bardzo wydajnie, dzięki temu, że zawiera sześć dysków twardych i dwa procesory Pentium III 933 MHz (konfiguracja testowanego systemu). HP ma w swojej ofercie także jedno- i dwuprocesorowe systemy wyposażone w układy Pentium III 1,26 GHz, 1,13 GHz, 1 GHz, 933 MHz i 866 MHz. Testowany produkt pojawił się w ofercie HP w kwietniu br., a w teście uzyskał wynik plasujący go w ścisłej czołówce dwuprocesorowych serwerów przystosowanych do instalowania w szafie.
Wydajność
Specyfikacja techniczna
Wyposażenie
Wyniki testów
Każdą z klatek można podłączyć do tego samego kontrolera lub do dwóch różnych. Testowany serwer był tak skonfigurowany, że dwie klatki były podłączone do obu portów dwukanałowego kontrolera NetRAID RAID.
Z kolei kontroler RAID był tak skonfigurowany, że pierwszy dysk w pierwszej klatce zawierał partycję z systemem operacyjnym, a na pozostałych pięciu dyskach przechowywano dane (dwa zestawy RAID 0 pracujące w trybie paskowego zapisu informacji).
Na płycie głównej serwera znajdują się dwa kontrolery Symbios SCSI, ale żaden z nich nie był używany (chociaż jeden był podłączony do zewnętrznego portu SCSI, który jest usytuowany z tyłu serwera). Dwie uwagi: gniazda PCI nie pracują niestety w trybie "hot-swap" (wymiana kart na gorąco), a HP nie pomyślał o zamku, który uniemożliwiałby osobom postronnym otwieranie chassis.