TP SA wybrała dostawcę systemu CRM
- Jarosław Ochab,
- 15.04.2002, godz. 09:59
Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Wdrażana platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft. Wartość kontraktu wynosi 67 mln zł.
Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Zawarta między stronami umowa zakłada pilotażowe wdrożenie systemu w rejonie poznańskim, gdzie utworzone zostanie centrum kontaktowe obsługujące klientów indywidualnych oraz część klientów biznesowych TP SA. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM. Łączna wartość kontraktów dotyczących pierwszej fazy realizacji systemu wynosi 67 mln zł.
List intencyjny dotyczący współpracy z Sofrecom-PricewaterhouseCoopers zarząd TP SA podpisał już w październiku 2001 r. Od tamtego czasu, rozmowy dotyczące wdrożenia systemu CRM, spółka prowadziła wyłącznie ze zwycięskim konsorcjum.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Platforma X została wzbogacona o nową funkcję wykorzystującą AI