Siła nas w usługach
- Adam Jadczak,
- 12.08.2002
Integracja prawie zakończona
Dział usługowy w nowym HP
Dział HPS CS musi także uporządkować strukturę partnerską. Niektórzy z nich współpracowali z HP i Compaqiem, inni tylko z jedną z tych firm. "Tym, którzy pozostaną, rozszerzymy umowy o wsparcie produktów tej firmy, której dotychczas nie reprezentowali. Z tymi, którzy mieli zbyt mały wolumen obrotów, zapewne nie odnowimy kontraktów" - mówi Zbigniew Mottl. Weryfikacja partnerów ma nastąpić na przełomie października i listopada, kiedy rozpocznie się nowy rok finansowy i nowe HP będzie już działać jako jedna firma.
W ciągu najbliższych miesięcy ma także powstać jednolita oferta działu wsparcia, zwłaszcza dla tych klientów, którzy korzystają z rozwiązań HP i Compaqa. Ma się pojawić wspólny portfel produktów działu HPS Customer Support. Na razie nadal obowiązują umowy starego HP i Compaqa, które po wygaśnięciu będą odnawiane na nowych zasadach.
W okresie tuż przed połączeniem zastanawiałem się, czy różnice w obu firmach nie będą zbyt duże. Okazało się, że sprowadzają się one jedynie do tego, że być może trochę inaczej rozumieliśmy pewne kwestie finansowe lub inaczej używaliśmy pewnych narzędzi. Były jednak na tyle małe, że już następnego dnia po połączeniu współpracowaliśmy przy wspólnych projektach.
Jacek Stochlak