Siemens Enterprise Communications proponuje Contact Center w chmurze
- Janusz Chustecki,
-
- NetWorld Online JCH,
- 16.01.2012, godz. 11:24
Firma Siemens Enterprise Communications włączyła do oferty pakiet OpenScape Cloud Contact Center - usługę Contact Center realizowaną w modelu cloud computing. Usługa zapewnia małym i średnim firmom możliwość wdrażania takich usług bez konieczności posiadania własnej infrastruktury i dedykowanego działu IT.
OpenScape Cloud Contact Center
Zobacz też:
- Siemens zmodyfikował OpenScape Unified Communications
- Cisco: dwie nowe platformy UC dla małych i średnich firm
Polecamy:
"Usługa Contact Center w chmurze to przede wszystkim mniejsze koszty dla firm, które w razie potrzeby mogą szybko reagować na zmiany ruchu w CC i odpowiednio dostosowywać liczbę używanych stanowisk", mówi Piotr Mańturzyk z Siemens Enterprise Communications. "To pozwala zwiększyć jakość obsługi i satysfakcję klientów podczas szczytów, gdy zwykle rośnie okres oczekiwania na rozmowę z konsultantem, a wraz z nim poziom irytacji klienta" dodaje.
Zobacz również:
Jak zapewnia producent wdrożenie usługi OpenScape Cloud Contact Center zajmuje tylko kilka dni. Klient może zbudować własne CC oparte na chmurze o rozmiarze od dziesięciu do kilkuset stanowisk.