Reklamowy ekstranet
- Jarosław Ochab,
- 04.06.2002, godz. 13:41
AMG.net zakończyła wdrożenie serwisu internetowego i ekstranetowego dla Biura Reklamy TVP SA. Dzięki wdrożeniu platformy klienci TVP mogą korzystać z narzędzi do planowania kampanii reklamowych, dokonywać rezerwacji czy sprawdzać płatności z usługi.
AMG.net zakończyła wdrożenie serwisu internetowego i ekstranetowego dla Biura Reklamy TVP SA. Platforma, stworzona w oparciu o technologię J2EE, jest zintegrowana z wewnętrznymi systemami informatycznymi firmy. Serwis www.brtvp.pl przedstawia ofertę reklamową TVP, bieżącą ramówkę programową, cenniki i udostępnia klientom narzędzia do planowania kampanii reklamowych.
Wdrożony w BR TVP serwis ekstranetowy umożliwia kontrahentom dostęp do informacji o dokonanych rezerwacjach, wyemitowanych reklamach, płatnościach oraz dostępności przestrzeni reklamowej w konkretnych terminach. Dostęp do danych zabezpieczają protokół SSL i certyfikaty cyfrowe. Wykorzystywany w autoryzacji klucz prywatny klienta jest przechowywany na karcie procesorowej (smart card). W przyszłości system ma obsługiwać zakup usług oraz płatności online.
Zobacz również:
- Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu