Reklama w komórkach Ery
- Agnieszka Madej,
- 03.07.2001, godz. 12:45
Operator wprowadzi opcje tańszych połączeń telefonicznych przerywanych reklamami. Od przyszłego tygodnia usługi takie będzie testować pierwsze 50 tys. wybranych abonentów sieci a od nowego roku będą one dostępne dla większości klientów Ery.
Abonenci sieci komórkowej Era będą mogli korzystać z dziesięciokrotnie tańszych połączeń przerywanych blokami reklamowymi. Według przedstawicieli Ery, tym rodzajem usługi zainteresowanych jest ponad 90% ankietowanych abonentów. Z tańszych połączeń skorzysta początkowo ok. 50 tys. wybranych klientów sieci. Od początku 2002 roku operator zamierza udostępnić usługę dla wszystkich abonentów oprócz osób korzystających z telefonów w systemie pre-paid. Minuta rozmowy przerywanej 15-sekundową reklamą kosztowac będzie 10 groszy.
"Usługę w wersji testowej wprowadzimy najpóźniej za dwa tygodnie. Przez najbliższych kilka miesięcy przetestuje ją 50 tys. wybranych abonentów a od początku przyszłego roku chcielibyśmy zaoferować ją wszystkim zainteresowanym. Reklamy będą odpowiednio profilowane. Z naszych badań ankietowych wynika, że abonenci najchętniej słuchaliby reklam motoryzacyjnych, usług bankowych czy zbliżających się wydarzeń kulturalnych" - mówi Robert Niczewski, rzecznik prasowy Ery.
Zobacz również:
Era jest ósmym operatorem na świecie, który zdecydował się na wprowadzenie takiej usługi i pierwszym w krajach środkowoeuropejskich. Wprowadzenie podobnej usługi w sieci Idea rozważa Centertel.