Philips ogranicza koszty

  • Jarosław Ochab,

Koncern wprowadza kolejne zmiany restrukturyzacyjne mające przynieść firmie roczne oszczędności w wysokości 260 mln USD.

Koncern zamierza dokonać centralizacji działów zajmujących się polityką kadrową, obsługą informatyczną oraz finansami przedsiębiorstwa. Firma zapowiada również ograniczenie tych działań sponsorskich, które nie promują marki Philips. Plan restrukturyzacji zakłada, również, że współpracę z firmą zakończy szereg konsultantów, których usługi kosztują Philipsa blisko 45 mln USD rocznie.

Władze koncernu spodziewają się, że pierwsze wymierne efekty restrukturyzacji przyniesie już I kw. 2002 r. a pełna realizacja planu oszczędnościowego nastąpi w 2003 r.

Zobacz również:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com