Panda dla firm

  • (job),

Panda Security (d. Panda Software) modyfikuje strategię rynkową.

Panda Security (d. Panda Software) modyfikuje strategię rynkową.

"W Polsce byliśmy kojarzeni głównie jako dostawca oprogramowania antywirusowego dla użytkowników indywidualnych i firm z sektora MSP. Mamy jednak całą gamę produktów przeznaczonych na rynek korporacyjny. Będziemy aktywniej promować te rozwiązania na polskim rynku" - mówi Piotr Bury, country manager Panda Security. Trzon oferty Panda Security dla dużych firm to: pakiet Panda BusinesSecure 2007 - zapewniający ochronę stacji roboczych, serwerów plików i sterowanie dostępem do zasobów sieciowych, wyposażony w funkcje centralnego zarządzania, Panda BusinesSecure Exchange 2007 - uzupełniony o funkcje ochrony Microsoft Exchange oraz Panda EnterpriSecure 2007 - dodatkowo zapewniający m.in. zabezpieczenie serwerów Lotus Domino, współprace z zewnętrznymi zaporami przez protokół CVP i ochronę ISA Server, Samba i Sendmail.

Panda na polskim rynku chce też konkurować w segmencie rozwiązań sprzętowych. Firma oferuje obecnie dwa rodzaje bramek: zdalnie zarządzaną GateDefender Performa - mającą funkcje antywirusowe, antyspamowe i filtrowania treści oraz GateDefender Integra, obsługującą kanały VPN i wyposażoną w funkcje zapory i sytemu IPS. Panda Security oferuje także usługi takie jak Malware Radar - narzędzie do zdalnego, automatycznego audytu bezpieczeństwa w trybie online. Wymaga ono zainstalowania niewielkiego modułu klienckiego, który oferowany jest łącznie z narzędziem do jego automatycznej dystrybucji w systemie. Malware Radar skanuje sieć w poszukiwaniu szkodliwego oprogramowania i luk w zabezpieczeniach. Za dodatkową opłatą może również usuwać złośliwe kody. Jak podkreśla producent, wykorzystanie audytu online może zapewnić ochronę przed zagrożeniami niewykrytymi np. przez "stacjonarny" system antywirusowy. Malware Radar korzysta bowiem z tzw. zbiorowej inteligencji - centralnego systemu przetwarzania informacji o zagrożeniach, do którego spływają dane z całego świata.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com