Orange ujawnia plany podboju polskiego rynku
- Krzysztof Pietrzak,
-
- Tomasz Cichocki,
- 15.09.2005, godz. 16:15
Telefony, wprowadzane wraz z marką Orange
Plany taryfowe - ceny dopiero 19 września
- Orange dla klienta indywidualnego:
- Twój Plan: podstawowa oferta na abonament - klient sam tworzy plan taryfowy zgodnie z jego potrzebami.
- Twój Mix: połączenie oferty na abonament i kartę.
- Orange Go: oferta na kartę.
- Twój Internet: oferta bezprzewodowego dostępu do Internetu.
Orange dla klienta biznesowego:
- Firma: podstawowa oferta dla firm.
- Firma MIX: połączenie oferty na abonament i na kartę.
- Pakiet E-mail dla Firm i BlackBerry: dostęp do firmowej poczty elektronicznej - rozwiązania dedykowane dla różnych wymagań firm.
- Business Everywhere: oferta dostępu do Internetu.
Jak widać, nie różni się to zbytnio od usług oferowanych przez Ideę. Ceny oraz szczegóły dotyczące wszystkich usług poznamy w poniedziałek, 19 września 2005 roku i tak naprawdę dopiero wtedy można będzie porównać ofertę Orange do tych, przedstawianych przez innych operatorów.
Na dzisiejszej konferencji wiele uwagi poświęcono na przedstawienie planów taryfowych, których elementy użytkownik będzie mógł (przynajmniej według zapowiedzi Iwony Kossmann - dyr. Marketingu Orange) dowolnie dobierać tak, aby uzyskać pożądane rezultaty. Niestety, czego można było się spodziewać, większość "specjalnych" ofert i usług obniżających wydatki dostępnych jest jedynie wtedy, gdy użytkownik zdecyduje się na dzwonienie na numery należące do Orange lub stacjonarne. Również szeroko zapowiadane obniżenie kosztów połączeń roamingowych dotyczyć będzie najprawdopodobniej tylko połączeń w sieci Orange, ewentualnie - z telefonami stacjonarnymi.
Zobacz również:
Blackberry 7250
Więcej informacji: nowy portal Orange.pl