Optimus w centrach handlowych

  • Juliusz Kornaszewski,

Optimus zainicjował program sprzedaży detalicznej w centrach handlowych oparty na modelu franchisingu. Pierwsze stoisko zostało otwarte w Galerii Mokotów w Warszawie.

Punkt sprzedaży Optibox

Jeżeli projekt osiągnie oczekiwany próg rentowności, kolejne punkty otwierane będą w innych miastach. Stoisko w Galerii Mokotów prowadzić będzie firma Optibox Sp. z o.o., spółka zależna Optimus S.A. Projekt powstaje przy współpracy z partnerami strategicznymi, firmami Intel, Microsoft, Epson oraz Logitech.

"Stoiska będą powstawać w pasażach centrów handlowych w największych miastach Polski" - wyjaśnia Małgorzata Walczak, wiceprezes Optimus S.A. odpowiedzialna za sprzedaż i strategię rynkową spółki. "Partnerzy handlowi, którzy uruchomią swój punkt na zasadzie franchisingu będą zobowiązani do utrzymywania określonych standardów wizualizacji punktu, zakresu asortymentu oraz - co równie istotne - doskonałej znajomości produktów i najwyższego poziomu obsługi klienta. My ze swojej strony zapewnimy partnerom wsparcie finansowo-marketingowe oraz cykliczne szkolenia dla ich pracowników."

Zobacz również:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com