One Help Desk w ING Banku Śląskim
- (mt),
- 28.08.2012
ING Bank Śląski uruchomił dla pracowników elektroniczny portal samoobsługowy One Help Desk.
Jest on zintegrowany z intranetem. Zawiera dziewięć sekcji tematycznych, z których każda uporządkowana została tak, aby pracownik samodzielnie i szybko mógł znaleźć potrzebne informacje. Są tam najważniejsze kategorie zgłoszeń, skrócone instrukcje i nowy, elektroniczny kanał samoobsługowy, który pozwala złożyć zlecenie, śledzić status jego realizacji, zgłosić reklamację. One Help Desk ma też wyszukiwarkę i bazę wiedzy rozwijaną na podstawie rozwiązań publikowanych przez specjalistów.
Przed rozpoczęciem budowy portalu przeprowadzono wśród pracowników ankietę dotyczącą oczekiwań wobec rozwiązania. Można też było zgłaszać propozycje zmian w trakcie budowy portalu, korzystając z przycisku "Buduj z nami". Dzięki temu pracownicy chętnie teraz korzystają z rozwiązania. Ma to potwierdzać duża liczba wejść na portal i rosnąca liczba stron intranetowych wywoływanych z portalu.