Narzędzie zdalnej asysty wspierające technologię rzeczywistości połączonej

  • Janusz Chustecki,

Firma IFS poinformowała o wprowadzeniu do oferty rozwiązania noszącego nazwę IFS Remote Assistance, które wykorzystuje technologię rzeczywistości połączonej (z ang. Merged reality; MR). Umożliwia ono technikom serwisowym, inżynierom i klientom pracę w kontekście konkretnej sytuacji.

Dzięki rozwiązaniu IFS Remote Assistance przedsiębiorstwa są w stanie przebudować procesy obsługi serwisowej w terenie z uwzględnieniem odpowiednich kompetencji i zasobów, pozwalające łączyć w czasie rzeczywistym dwa strumienie treści wideo oraz stworzyć interaktywne środowisko działające na przenośnych urządzeniach mobilnych.

Narzędzie zapewnia bezpośrednią zdalną komunikację ekspertów ds. poszczególnych produktów z technikami serwisowymi w terenie, a dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik nakładania obrazu, pracownicy uzyskują dostęp do wiedzy specjalistycznej.

Zobacz również:

Aplikacja wspiera takie funkcje, jak telestracja (czyli przekazywanie obrazu na komputer określonego użytkownika), udostępnianie dokumentów, połączenia trójstronne, tworzenie zrzutów ekranów, nagrywanie oraz znakowanie zgłoszeń.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com