Monitoring zleceń serwisowych w Veracomp

  • Juliusz Kornaszewski,

Veracomp wzbogacił system sprzedaży przez Internet typu B2B o nowe funkcje monitoringu procesu serwisowego.

Veracomp wzbogacił system sprzedaży przez Internet typu B2B o nowe funkcje monitoringu procesu serwisowego. Na stronachhttp://www.vzam.com.pl dostępny jest interaktywny moduł "Serwis/ Zlecenia serwisowe", który umożliwia partnerom handlowym firmy śledzenie online statusu przesyłek serwisowych oraz kontakt z inżynierami wsparcia technicznego Veracomp.

Moduł serwisu technicznego zawiera informacje na temat wszystkich zleceń serwisowych: aktualnych oraz zrealizowanych. Partnerzy firmy mogą sprawdzić datę zgłoszenia, rodzaj reklamacji (gwarancyjna/ pogwarancyjna), status przesyłki (przyjęte/ w naprawie/ do korekty/ wymiana/ naprawione) oraz datę realizacji. W przypadku wymiany – wyświetlone zostaną również informacje dotyczące nowego produktu (np. jego numer seryjny, czas gwarancji).

Nowy moduł został opracowany dla Veracomp przez programistów IFS Applications.

Więcej informacji:

http://www.veracomp.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com