Mondial Assistance z platformą Interactive Intelligence
- (am),
- 23.09.2008
Firma jest liderem usług assistance i ubezpieczeń turystycznych. Spółka postanowiła zainwestować w rozwiązanie Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence.
Firma jest liderem usług assistance i ubezpieczeń turystycznych. Spółka postanowiła zainwestować w rozwiązanie Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence.
Nowe rozwiązanie wprowadza wyższy poziom bezpieczeństwa systemu. Zdublowane zostały wszystkie funkcje CIC. Nowy system pozwala także na łatwą integrację z innymi aplikacjami - mówi Piotr Krawczyk, dyrektor działu IT Mondial Assistance.
W skład systemu CIC wchodzą IP PBX, IVR, FAX Server, multimedialne contact center, system rejestracji rozmów, chat, mail, faks, unified communication dla pracowników biurowych oraz CTI dla wszystkich aplikacji. Środowisko wdrożenia to 294 stacje końcowe i serwery, system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 oraz serwer pocztowy Microsoft Exchange. Partnerami Interactive Intelligence przy projekcie były spółki Damovo i Telexonix.