Moda na selektywność
- Zbigniew Grzegorzewski,
- 30.05.2006
Już samo oglądanie tej książki sprawia przyjemność. Brawa dla autora i wydawcy.
Już samo oglądanie tej książki sprawia przyjemność. Brawa dla autora i wydawcy.
Treść? Moda na selektywność demograficzną mediów jest w historii reklamy zjawiskiem nowym. Jak stwierdza autor: przez długi czas obowiązywał pęd do zdobywania przez media masowych grup odbiorców. Kto miał najwięcej widzów, czytelników czy słuchaczy, wygrywał rywalizację o pieniądze reklamodawców. Outdoor podlegał tej regule, ale to już przeszłość.
Zobacz również:
- GenAI jednym z priorytetów inwestycyjnych w firmach
- Szef Intela określa zagrożenie ze strony Arm jako "nieistotne"
- International Data Group powołuje Genevieve Juillard na stanowisko CEO
Mantrą nowych czasów stała się selektywność, specjalizowanie się w docieraniu do konkretnych grup docelowych. Z perspektywy reklamodawców radio czy telewizja nie powinny być już traktowane jako medium dla milionów. Stały się czymś zupełnie osobistym.
Dariusz Kubuj "Outdoor. Reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności", Stroer Media Sp. z o.o. 2006, s. 413.